Fredag 30/7-10

Jag gillar inte hastiga beslut och förändringar har jag märkt! Ni kanske minns att jag skrev om min f.d. tjejkompis i gymnasiet i ett tidigare inlägg och jag vet nu varför jag blev så vemodsfull! Jag gillar inte hur allt bara förändras på 1 natt!! Spenderade gårdagen hos Jakob efter jobb och stan med mor och syster, vilket jävla oväder! Spöregnade... kändes verkligen som att hösten var kommen och inte en regnjacka att köpa... Idag hade jag en välförtjänt ledig dag och sitter i underkläder vid datan, dricker cola och mitt sushiris är under kokning, MUMS! Har btw fått mitt intyg från polisen nu också, lärarutbildningen i Sthlm, here I come! Imorgon påbörjas en ny jobbvecka, 4 dagar jobb, en dag ledigt och så ser det ut fram tills den dagen då jag och min pojkvän åker till Grekland, på nåt sätt är det så jäkla skönt att bara ha honom kvar sen gymnasietiden, på så sätt får jag en nystart... Nu ska jag laga klart min lunch, ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0