Sista dagen på jullovet någonsin!

Är lite nostalgisk och vemodsfull för tillfället då detta är min sista dag på jullovet någonsin, nästa jul har jag ingen aning om vart jag är eller vad jag gör. Kan börja med och säga att jag har haft ett underbart lov och att tiden bara har runnit iväg! Har inte hunnit med alla skoluppgifter som jag skulle, tyvärr.. så jag kommer ha en drös med grejer att stå i redan första skolveckan.. yay, not. Varje måndag och torsdag fram till vecka 4 kommer jag dessutom repa på eftermiddagarna inför en spelning på slottet, av någon anledning är jag skitopepp. Jag har verkligen super mycket panik inför i höst, jag vet ju egentligen vad jag vill men jag är rädd att jag kommer ta mig vatten över huvudet om jag gör det jag vill, jag kanske måste göra något lite lättare nu i höst för att komma över min hemska gymnasietid. 17/1 kommer jag vara med på tv, SVT2 kl.10.00 för alla er som är vakna då. Jag sjunger en svensk version av Leonard Cohens Hallelujah:) så sweet att bli uppringd och få betalt för att göra det jag älskar! På fredag kommer Richard upp från Malmö, då ska vi fika, kommer bli chill^^ Så fort jag har tagit tag i alla uppgifter som jag ligger efter i så ska jag åka till kyrkan och se hur det blir med våra reptider och mitt sångpedagogjobb=)men det får olyckligtvis vänta tills stressen med plugget lagt sig lite, kanske tar det på lördag efter tvätten och innan mormor. Det här inlägget var bara superförvirrande men men, får bli så ibland. Nu ska jag duscha i min nya dusch och göra mig i ordning, sen plugga och sen fixa inför morgondagen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0