Sköna dag!

Hello:P Var längesen jag skrev i bloggen, kan ju skylla ifrån mig på att skolan tar livet (vilket den gör) men det börjar bli så tröttsamt. Bortförklaringar är ju nästan det äckligaste som finns, så därför är jag istället glad över att jag har börjat skriva igen! Idag har vi en sån där skön dag som innebär att man får plugga hemifrån om man vill/behöver det. Har gjort massor med skolarbete i helgen så jag har kunnat slappa rätt så mycket idag, skrev bara en loggbok till mitt projektarbete. Sitter inne på tradera och budar på olika bikinis, jag ÄLSKAR nämligen bikinis:P har hur många som helst och jag ska självklart utöka samlingen. Tradera är visserligen en förhäxande webbplats men om man inte är beroende av att vinna så är det rätt kul faktiskt, jag tar det inte jätteseriöst heller. Men visst det vore skitkul med en snygg Christian Auidigier i sommar på beachen och en nice Anna Sui i väskan^^ men men, bara o vänta tills budgivningen är slut. Sitter hemma i min soffa och har MTV New Video Chart på, var typ 3 år sen jag kollade på musikvideos på MTV, haha:P när dem bara spelar RnB så förstod jag snabbt varför, det närmaste min musiksmak är väl typ The Killers och dem är inga favoriter direkt:S Det jag egentligen ville säga med det här inlägget är väl att jag inte riktigt är mig själv idag då jag KOM IN i Tensta Gospel Choir:P helt otippat och jag visste inte ens om jag ville börja, men idag är iaf första repet och jag håller mina tummar^^ Alla spelningar på slottet hit och dit och auditions och tv-inspelningar är iaf klara nu, så förhoppningsvis blir det lite mer harmoni i mitt liv och jag börjar väl så småningom komma i fas med mig själv igen. Har gjort mina upptenteringsuppgifter så för tillfället ligger jag i fas med läroplanen:P känns fett bra.. kommer nog kännas lite mindre bra imorgon då vi har musikteorilektioner igen och vi ska börja med vår kompositionsuppgift.. suck.. inga ters eller kvartstämmor är ju okej enligt våra lärare. JAG ÄR FAST I VG+ TRÄSKET!! Gaaah! SÅnt är ju verkligen det värsta, då har jag hellre ett enkelt j*vla VG eller nåt.. + syns ju ändå inte i betyget och ja, det är bara några månader kvar för mig i gymnasiet. EVER. Måste komma ihåg att gå förbi en brevlåda och posta mitt brev som har legat i typ 3 veckor:P ikväll ska jag packa min träningsväska också, träning imorgonbitti. Känns fett skönt, jag har börjat träna varje dag:P måste sluta snart annars kommer jag ha för stora armar, blir ju biff om jag vill de:P Nu ska jag göra något lite mer vettigare än att spåra ur på en bloggsida som ingen pallar läsa ändå:P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0