Tisdag (Tack till alla underbara läsare)

Godmorgon! Tänkte bara börja med och tacka alla mina störtsköna läsare! Vilken underbar start på morgonen era kommentarer gav mig! Vaknade och var skittrött, provade med en lättare frukost och en dusch, kände mig fortfarande opepp på skolan.. loggade in på bloggen och såg era kommentarer!!=) TACK! så skönt att veta att ni har saknat mina dagens låtar och att ni uppskattar att jag kör igång med dom igen:)<3 ska bli så grymt mycket bättre på att skriva här på bloggen igen=)

Tänkte be alla läsare om en liten kul grej bara, adda mig på facebook! Ariyan Hagi heter jag, vem vet vad de kan leda till? kanske blir vänner för livet=)<3

Var på fotboll igår:P Aik vann btw för er som har missat det.

Cissi kommer inte vara i skolan idag, så jag kommer ha en massa tid framför datorn i plugget idag, adda mig så fort som möjligt:P

Nu ska jag komma på en dagens låt<3

Hörs sen när jag är i skolan:P

Har btw army-kläder på mig idag, ser ut som en militär=)

<3 kyss

Kommentarer
Postat av: Sam

Sv: Okej! Tack så mycket för hjälpen! =)

2009-09-29 @ 08:13:44
URL: http://samwitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0