Fredag

Hej!! Gud va längesen de var jag skrev. Så sjukt dåligt av mig men iaf. har varken haft tid eller lust faktiskt.

Under tiden borta har mycket hänt, musikalen, körkort och massa andra underbara saker. Finally ska jag väl ha lite tid att vara mig själv och fokusera på skolan. Jag ska sätta mig själv och mitt välbefinnande först nu, förtjänar det. Just det! Var på Åland med Jakob också!=) Det var nice.

Har precis slutat för dagen (höll på att somna på ensemblen, sjukt tråkig tant som hade föreläsning med oss, hon bara leker genom sitt liv och det är inget som faller mig i smaken, sjunga kunde hon inte heller.. eller hon sjunger ju inte bättre än någon jag känner) och väntar bara på en lärare som kan ta min närvaro så att jag får gå sen. Ska väl käka lunch och sen träffa jakob vid två-tiden när han slutar. Vill att han ska prova en skjorta från Zara som jag funderar på att köpa till honom. Sen ska jag hämta ut mitt körkort på posten i Kallhäll. Sen åker vi hem och bara myser. Ska skriva min projektplan och börja på mitt PM i helgen, men ska också unna mig en förmiddag imorgon med mamma, bara hon och jag=)

Om exakt en vecka ska jag göra min tredje tatuering=) längtar som fan!!^^ jakob ska följa med och eventuellt täcka en av sina mindre lyckade tatueringar:/ efter det ska vi handla presenter till varann, paula och min syster=) På lördagen 26:e blir det fest!^^Längtar.

Ska btw få fett grymma körkortspresenter:P av mamma får jag nya iPod nano med videokamera bla och av pappa får jag välja precis vad jag vill. Tror jag vill ha en ny laptop:P en röd=)

Ha en awesome helg!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0