Torsdag

Snart är lovet slut, det har nog helt ärligt varit mitt bästa och tyvärr sista riktiga höstlov någonsin.

Igår kväll kom Felicia (Jakobs syster) på en kort visit, hon tyckte att vi har fått det jättefint här=) Jag hade middagen klar tills dem kom hit så vi åt och sen gick jag och Jakob till lokala puben och kollade på fotbollsmatchen, AIK- ÖSK, slutade 1-1, så om AIK spelar oavgjort mot Göteborg på söndag så blir det SM-guld=) Det ska vi bara fixa, 11 år sen AIK tog sitt senaste guld.

Nog om igår, ligger i sängen framför tv:n och väntar på att min frukost ska bli klar. Ska iväg tidigt då jag har sjukgymnasten idag (min fot är paj) och sen väntar massa shopping med mor<3, det kommer bli grymt. Har riktigt saknat mamma på sistone.

NU ska jag göra mig i ordning. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0