Tisdag

Underbara tisdagsmorgon!=)

Har haft en underbar helg med krogen, födelsedag, volleybollmatch och igår IKEA, shoppade loss på julsaker och så julpyntade vi när vi kom hem:P riktigt julfint har vi de nu. Har en fin film på de hela på min ipod också. Ska försöka lägga in alla videos från helgen sen;P Har varit superduktig och pluggat igår, blev klar med loggboken, började på mitt PM i ensemble och började på min uppsats i arbetsmiljö och säkerhet, har även fortsatt lite nu på morgonen. Ska göra mig i ordning lite nu, sen ska jag åka o köpa hårfärg och sen blire skola.

Ikväll ska jag baka kanelbullar eftersom att det inte blev några i söndags då vi var på match, sen ska vi ut och jogga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0