Tisdag

Godmorgon!
Har sovit riktigt oroligt, delvis för att jag har sovit med knorrar i håret och delvis för att det har varit massa lampor tända, riktigt jobbigt. En annan sak som är jobbig är att jag har börjat längta efter att skaffa barn! (jag som är barnhatare!) jag vill bara lägga av med p-pillerna och börja skaffa barn, men det går verkligen inte. Så jävla dumt att skaffa barn såhär tidigt! Men jag längtar verkligen, det måste vara något fel på mig.

Idag ska jag träffa mormor i Jakan, vi ska åka till Stinsen=) Det blir nog mysigt, älskar att träffa mormor, får passa på så fort vi kan, hon åker dessutom till landet på torsdag så vi fick passa på nu i början av veckan.

Ska laga lite frukost nu, ha en bra dag! Vi hörs i eftermiddag!<3
Här är halsbandet  och armbandet jag fick av Jakob, bild från www.hallbergsguld.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0