Tisdag

Godkväll! Bullarna står i ugnen och jag har nyfärgat hår:) blev som vanligt lite mörkt nu i början, men det lägger sig och blir bättre. Blev en spontan middag hemma hos mamma ikväll, var riktigt gott faktiskt:P italiensk pasta och glass till efterrätt. Passade på att plocka med mig mina julsaker som fanns där. Så nu är det ännu mer pyntat än igår:P
Imorgon blir jag ledig från skolan då jag ska till sjukgymnasten, har ju tyvärr som anat en trasig hälsena, eller ja, den är inflammerad än så länge, ser ut som att jag har en golfboll inopererad i foten och det värker som satan. Tvingade mamma att ringa och ta första bästa tid då det är viktigt för mig att kunna träna, blir min fot värre kommer det inte bli någon träning alls. Efter det ska jag väl hem och plugga, den här veckan är nog den värsta hitills:/ men jag får plåga mig själv för om jag är riktigt duktig blir det en ny data för mig också:P har äntligen kommit överens med pappa (efter typ 2 månader) om vad jag ska ha som körkortspresent. En mini-pc från Dell! Yes! Bästa datorerna på marknaden, och jag behöver inte betala ett piss:P blir sjukt riktigt nice iaf.

Och ja, fick precis veta att det gick åt helvete med bullarna... jag har aldrig failat med matlagning eller bakning förut, men så fort jakob ska lägga sig i blir det skit av allt...

aja, tappade mitt humör rätt fett nu.. ska absolut inte ta ut de på er så vi hörs imorn eller nåt...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0