Fredag

3 veckor sedan jag gjorde min tredje tatuering:P

Har gjort mina examinationer så jag har ingen skola idag=) superskönt!
Mamma är hemma och är sjuk, hon och jag ska in till stan och ta en fika och kolla på lite strumpor och vantar och sådant=) Jag är bara sjukt nojjig över vilken jacka jag ska ta, kan man verkligen ha en Fjällräven jacka idag? Det är rena midvintertemperaturen (8 grader) men det är som en mental spärr inom mig som säger att det bara inte går.. jag menar det är ju bara oktober... visserligen har jag ju redan julpyntat så varför bry sig? Aja, vad tycker ni? Jag behöver verkligen hjälp, o det kvickt!<3

Jag behöver lite nya varma raggsockor, knästrumpor och overknee, är lite sugen på fler halsdukar och vantar också och då kan man lika gärn köpa en extra mössa också:P Har massa rabattkuponger som jag ska använda, på Body Shop och JC för att nämna några. Ska bli trevligt! Looking forward.

Imorgon ska jag plugga, tvätta och sedan laga god middag inför den härliga fotbollsmatchen, SVE-DAN, en riktig ödesmatch. Kommer sitta klistrad!

Söndagen består av ännu mer plugg, ska fan bli klar med min arruppgift i musikteori b. kl.16.00 ska jag infinna mig i Sofia, fyfan va jag är taggad! Återträff med alla som åkte till Italien i april, vi ska få kolla på filmen som vi spelade in nere i Italy och bara ha trevligt tillsammans, Jakob har match kl.18.00 som jag antagligen missar då, men det är nog bara bra, jag orkar inte kolla på hans matcher igen eftersom det gick som det gick sist iaf.

Nu ska jag äta frukost och sedan påbörja att bestiga mitt berg av musikteoriuppgifter:/ wish me luck..please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0