Diskriminering?

Jag vet att jag förtjänade det där jobbet, jag bara vet det. Fick höra att jag var bäst! Och dem lovade att höra av sig om man skulle komma dit (det gjorde dem inte) och sedan om man gått vidare eller inte (det gjorde dem inte heller) jag har fått ligga i som en jävla galning. Vill man verkligen jobba för sådana? Kort varsel med allt och det enda sättet att få igenom något på det är genom att jag själv tar tag i det. Nu helt plötsligt påstår hon att jobben är fulla, men hur kan det vara fullt innan jag har fått ett svar?:o Ingår jag i dem som ska jobba då eller? Nej, det gör jag ju  inte heller för när hon väl har svarat så säger hon att hon ska spara min ansökan så att jag kan jobba ifall någon annan blir sjuk eller inte kan jobba. Men hallå? hur jävla bra kommer det kännas att veta att man är någons andrahandsval? bra med självförtroende man kommer ha då! Jag vet att jag fullkomligt skulle briljera men det är inte en booster för mitt redan icke-existerande självförtroende. Jävligt bra! Det här börjar likna mitt förra jobb på Donken, jävla skitställe där du fick ditt schema en dag innan du skulle jobba. Sorry men jag vägrar ta sånt. Jag svarade iaf den här tanten med ett relativt cyniskt mail där jag rent ut sagt frågade henne varför jag inte kunde få jobbet i första hand? Därefter krävde jag ett svar.. ska bli ytterst intressant att läsa.. någonting säger mig att hon antingen kommer anställa mig på direkten, då hon annars riskerar att få en arg LO-man på sig eller så kommer hon bara delete:a det, ignoration.


Jag vill bort från det här samhället, bort från Sverige!! usch, med all sexism och rasism, diskriminering och dubbelmoral. Fan vilket skitet land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0