bajs

har haft en grym helg, men alldeles för lite plugg.
Blir lite arg nu faktiskt, helt jävla omöjligt att hitta en enda bikini som är snygg och som inte är halterneck! Sorry men jag har för stora bröst för att kunna ha halterneck bikini utan att få ont:/ Jätteirriterande.. vet inte vad jag ska göra...Är grymt besviken på Jakobs mamma och hennes nya kille. Orkar inte att man försöker anpassa sig men dem ändrar sig alltid och det känns som att hon bara gör som hennes kille vill. Hon har blivit så grymt förändrad sen hon flyttade ihop med honom. Precis som min morsa. Orkar inte.

Sen är jag så förbannad på all sexism i vårt samhälle, känner mig jätteutsatt som kvinna, de e illa när tillochmed SVT visar vinjetter till diverse porrprogram, nakna tjejer visas enbart!! Ska alla tjejer skaffa silikonbröst för att inte ens pojkvän ska tycka man är vidrig? Jag känner bara för att låsa in mig i badrummet och gråta tills all gråt gått åt. Vill inte låta emo och tycka synd om mig själv men jag mår väldigt dåligt pga de, och jag vet att det är många andra med mig. Är det någon som vet vad man kan göra åt det? Måste skaffa lite självkänsla. Sen undrar jag vad det heta med att köra in en morot i röven är? Är så trött på folk som kollar på porrfilm men inte vet varför. Min kille tillexempel.. de stör mig att han inte kan svara. Är han inte nöjd med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0