Torsdag

Grått ute, grått inne. Grått överallt! Jag orkar inte.

Har varit på rättegång med skolan, var intressant men det var dock inte världens roligaste fall kanske. Dagen har iaf överlag varit väldigt bra för min del. Kören gick bra, fick goda nyheter av Lotten som vill att jag ska representera skolan på slottet i början av januari tillsammans med Siri från soul och resten är rockare. Känns rätt fett, sen gav hon mig beröm framför alla på kören vilket givetvis känns bra. Känns som att hon äntligen har börjat inse hurdan jag är.

Sitter i soffan och har ätit en lussekatt framför One Three Hill, har huvudvärk och min mor har influensan. Lyckligtvis bor vi inte ihop längre. Mamma och hennes kille åker till Venedig i slutet av november, då ska jag bo där med Jakob och min söta underbara katt, Saga. Kommer bli skönt med lite miljöombyte.

Ska laga en erotisk middag till jakob när han kommer hem.

Skitkonstigt inlägg, jag vet... men det motsvarar min dag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0