Jimmy Choo

Hello!

Underbara regniga dag med Jimmy Choo premiären på H&M, så snygga grejer! Var i Täby centrum klockan 8 med Vivvi, var bland de 60 st första;) fick tag i min efterlängtade plånbok och Vivvi fick sina läckra pumps:P är så stolt över oss två, att vi orkade genomföra detta kaos. Alltid lika intressant att se hur materialistiska vi är. Att tillägga: Jag och Vivvi var betydligt äldst, (18 och 22 år d.v.s.) resten var typ 12-åringar. Riktigt illa, har lovat mig själv att aldrig göra detta igen... men men, gick ju bra den här gången.. Såg ett Matthew Williams halsband för 350 kr. Riktigt sugen, men vet inte riktigt om de e värt pengarna då halsbandet är i guld, vilket inte riktigt är min metall. Kan kanske vara en grym julklapp till typ syrran annars?

ANyway, Jimmy Choo=succé, en eloge till H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0