En otrogen person är en svag person som söker bekräftelse...

...en person som är så missnöjd med sig själv att denne måste söka tröst hos första person som vill ha denne. Den svages handling påverkar den starkes och med ett vips är det ombytta roller. Den svage är stark och den starke är svag.



Jag hatar att när jag för en gångs skull lämnat in något i tid så har det inte kommit fram iaf.

Jag hatar att handelsbanken är en fittbank och förstör Jakobs liv.

Jag hatar att jag inte vet vad jag ska ha på mig nedtill imorn.

Jag hatar att lukta lök i munnen.

Jag hatar att min hud i ansiktet krackelerar.

Jag hatar att jag inte har några pengar.

Jag hatar att jag inte har någon mat.

Jag hatar burlesk.

Jag hatar att ha ont i ryggen.

Jag hatar att hata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0