för att hålla tankarna borta från allt.

Nu är det nära.. riktigt nära. Mitt andra psykbryt, jag vill inte åka. Jag känner starkt att jag börjar gråta snart. Om det ändå fanns något jag kunde göra-_- Jakob, min älskling.. jag kommer fan dö av saknad till dig! Jag går under. Vill bara gråta.

Tänkte muntra upp mig själv lite med en lista som jag snodde från Beckas blogg:)

DAGENS: OM NI VILL VETA MER OM MIG

Du heter: Ariyan Sarah Linnéa Hagi Södermark
Smeknamn: Arri, ASH, Arren, Hagi, Stjärting, Älskling
Beroende av: cigg, cola, kärlek
Vem behöver du mest just nu: Jakob (Jag behöver hans kram som håller om mig och tröstar mig)
Vad tror folk om dig?  Att jag är en tönt som bara snackar skit om allt och alla och tror mig bättre än allt och alla och bara en elak jävel helt enkelt.
Stämmer det? Nej, människor är bara komplett störda.
Vad säger du för att imponera på någon? Att jag har haft MVG i alla ämnen i alla år
Hur imponerar man på dig? Ärlighet varar fetlängst
Brukar du skratta för dig själv? Nej
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Fan...
Äger du några converse: JA! Massor..
Sprit, cider, vin eller öl: Öl, helvetet brakar lös i mig annars
Brukar du bli för full: Inte längre
Vad har du för mobil operatör: Comviq

Nästa mål i ditt liv:
Jobba mer, MVG i alla ämnen i år igen. Ha trevligt i Italien och Tyskland, få huvudrollen i musikalen.
Hur svarar du i mobilen: "Halloo"
Vem ringde du senast? Jakob
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag saknar dig"
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: Nej
När mår du bra: När jag är med mina vänner eller med min Jakob
Hur känner du dig nu: Ledsen och rädd.
Vad tycker du om fötter: USCH!
Vad saknar du: Jakob
Hade du en bra kväll igår: Mer eller mindre, jag var ledsen.
Favoritdryck på morgonen: Vodka
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött.
Är du blyg? Nej
Har du spytt offentligt:  Ja.
Är du nöjd med ditt liv: Inte när jag är ledsen
Är du bortskämd: Beror på vad man jämför med, inte lika bortskämd som Jakob.

Vad gör du i morgon:
Skriver nationellt prov i svenska b i 5 h och sen ligger jag och cissi hemma hos mig i varsin säng och kan inte sova.
Vad är det värsta du vet? Droger, lögner,  otrohet, ångest och resfeber
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen.
Vad längtar du till? Italien på torsdag och att sen få träffa jakob igen
Vad är det finaste du fått? Kärlek. Av Jakob
En speciell dag du minns: 23/12-08 Säger inte varför:P
Hur gammal är du: 17 (18 om 44 dagar)
Tycker du om någon just nu: Ja, Cissi o Jakob
Om fem månader: Är jag glad...förhoppningsvis.
Du samlar på: Dåliga minnen
Gröna eller röda äppeln: Gröna, helst granny smith

Har du sovit i din egna säng igår natt?
Nej
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Packa och sedan dö i saknad.
Är det okej att gråta: Ja.
När grät du senast: Jag gråter nu.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Tyvärr finns det inte mycket jag kan göra, jag behöver ett nytt liv och det finns inga miljoner i världen som köper mig det.
Bär du glasögon eller linser: Inga synfel.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När det är dags att gå till jobbet..ungefär 06.30 d.v.s.
Vill du gifta dig:
Ja, faktiskt (Jakob har fått mig att ändra mig)
Vill du ha barn: Ja, ett underbart barn med Jakob om något år.. efter studenten iaf.
Solar du ofta: Nej, har blivit dålig på de.
Är du bra på att laga mat: Ja

Hur vig är du:
Vig=)
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola
Vilken är din favoritglass: Sandwich
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Japp
Vad äter du helst när du ser på film: Lidl chips!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej det gör dom inte.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
olika från dag till dag
Vilken ögonfärg har du: Blå med en gul ring i
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, ofta
Biter du på naglarna: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Ingenting, längre
Senaste låt du hörde: My Heroine - Silverstein
Vad gör du på helgerna: Är med Jakob, vänner eller jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0