Usch vilken eftermiddag! Usch, försvinn!

Inte nog med att man ska vara förkyld med hosta och huvudvärk (och alla andra symptom som rinnsnuva varvat med täppthet) nej då, självklart ska man undervisas av ett gäng kompletta idioter till lärare i skolan.
Tror aldrig jag blivit så förbannad i skolan förut, och jag höll ändå tillbaka. Jag förväntar mig en ursäkt av alla 3 lärare! Det dem sa och hur dem agerade var bara inte okej. Tack och lov att mamma finns ändå, hon tar ju tag i saker och ser till att lösa det.

Jag är även ledsen för Jakobs skull... det kunde ju inte ha blivit värre. Älsklingen... jag tycker dem har varit stenhårda och dem har förlorat en pärla. Dem har inte fattat vad dem har gått miste! Men du löser det här och jag finns här vid din sida, det kommer komma något bättre ur det här. Garanterat. För visst sker allt med en mening?

Sitter hemma i Kallhäll nu, hos mamma. Hade Jakob här ett tag, men jag har ju då smittat honom liksom alla andra i min närhet (d.v.s. Cissi, Jakob och Andréas)  så han kände att det var bäst att åka hem till Akalla och sova. Jag förstår honom och jag tror att det var väldigt smart av honom. Jag jobbar ju imorgon så jag ska sova här hos mor så slipper jag åka så långt, gör ju alltid så på fredagarna.

Det blev ingen bio med Linda Bengtzing och Andréas..Jag är ju SÅÅ jätteförvånad. NOT. xD

Mamma är på väg hem nu, det ska tydligen bli nachos till middag... jag åt det i skolan och jag känner starkt för att gå o lägga mig. Får se hur jag gör, behöver sova, men jag behöver också tid med mamma... synd bara att hennes man är med. Behöver på-tu-man-hand-tid med henne...

Jag och Cissi började planera inför Italien idag, det känns kul. Är pepp! Ska bli så skönt och roligt, visst.. jag erkänner att jag typ kommer gå sönder i avsaknad till Jakob under de 5 dagarna.. det är så stor skillnad från att bo ihop o ses varje dag till att vara ifrån varann i 5 dar! Men jag tror, eller VET rättare sagt att jag och Cissi kommer have a blast!

Nu ska jag hänga upp tvätten och så ska jag langa er en dagens TEXT faktiskt! Har aldrig gillat låten men älskat texten, så därav dagens text. Den stämmer in på allt negativt som hänt mig.

Här har ni Trubbel (Olle Adolphsson)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0