Tack!

Fan va underbart! Känner att jag äntligen börjar hamna på rätt köl igen, har varit med Cissi hos 100% och fått lite struktur på allt. Känns skönt, ska fokusera på svenska nationella och göra klart det lilla jag har kvar i epok-projektet.

Känns lite lite lite bättre med förkylningen också, hoppas bara det ger med sig tills söndag. Då ska jag ju sjunga min egna hallelujah och träna lite. Hoppas hoppas hoppas... håll tummarna. Orkar inte vara sjuk.

Ska  träffa mamma idag vid halv fyra utanför Söderhallarna, ska bli mysigt att ses och fika och shoppa lite. Förhoppningsvis går det att övertala mamma till att köpa lite grejer till mig. Hon har kanske lite dåligt samvete för att hon inte har träffat mig på länge.

En del av mig känner att jag saknar mitt gamla liv... fast å andra sidan så har jag inte något behov av mina gamla vänner. Det är tufft att inse att man växer ifrån varann men dessvärre är det så, och det kommer vara jobbigt ett tag. Men det kommer jag över, det gör jag alltid.

Kanske blir bio med Andréas och Linda Bengtzing imorn, om jag orkar. Händer ju så mycket! och allt kostar fan multum! Usch jag vill inte! Bio hit, middag dit, födelsedag dit och cigg hit. Jag orkar inte...


... och du... du får mig att må sååå dåligt...

Kommentarer
Postat av: Ring.

Tjo, asså, jag venne om du har lust, men du kan adda; Zigge[email protected] om du vill snacka lite. visst, du kommer säkert dissa mig.. Men jag tycker att det är värt ett försök.

2009-03-31 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0