nervöst...

godmorgon!

sitter i 100% i skolan. ska ha nationella prov i svenska b. muntligt.
är sjukt nervös. känner mig oförberedd, kommer nog gå bra och jag får säkert MVG i slutbetyg iaf, även om det inte skulle gå speciellt bra idag. anyway, prov åsido.

ska luncha efteråt med mormor o syrran, kanske får mormor o handla lite åt mig idag också.
sen ska jag träffa jakob o vi ska till kista centrum, handla inför inflyttningsfesten och så.

jobb imorn sen fest. paula och gurre är dem enda som jag är helt säker på kommer av mina vänner.

igår var jag på stan med mamma och handlade lite och när jag kom hem hade jakob handlat lite kläder och sånt till mig, sötaste överraskningen någonsin. tyvärr i fel storlek då mina tuttar var för stora.. (det ständiga problemet för mig) suck. En fin tanke iaf.

Jag längtar tills den här skoldagen är över.

snälla, ge mig all lycka idag så att provet går bra. måste briljera, måste knäcka alla andra precis som jag brukar göra. måste måste måste.

hoppas det går bra för jakob på jobbet idag.

pubafton ikväll.

älskar er.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0