Jag ger upp dig.



du gjorde fel och innerst inne vet jag att du vet det och känner en jävla massa ånger.


JAG FICK MVG PÅ FEBRUARISHOWEN, BÅDE I ENSEMBLE OCH SÅNG! :D

trevligt att man fick massa positiv feedback av lärarna också:p jag är riktigt stolt, speciellt med tanke på att jag vet att jag kan ge mer än vad jag gjorde. Har bara fått MVG i alla musikämnen det här året, känns  som om betygen kommer bli riktigt bra i år igen. Det är precis vad jag behöver för mina framtida studier.
Nästa projekt är dock bandledaren... för 3:e gången. Tråkigt!

Fick tillbaka mina skor av Linda igår, dem röda i lack som hon olyckligen tog sönder i Klubben på showen. Dem är fixade nu och det känns riktigt bra:) Så nu står dem på hyllan i Akalla.

Jag är hemma i Kallhäll nu. Tänkte stanna här ikväll så jag får lite tid med mamma som jag inte har träffat på år och dar.
Saknar älsklingen och mina gamla vänner:'(

Imorgon är det jobb och sedan fest,  det blir kul om Paula följer med:) jag har inte träffat henne på ett jävla tag.

Ska sätta mig och plugga lite nu. Men först en dagens.

<3
Jakob, det är kallt och ensamt utan dig. Jag älskar dig och ingen ska få förstöra det vi har.

Kommentarer
Postat av: jakob

tack detsamma älskling...du förgyller min dag varje dag...

2009-03-06 @ 13:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0