"Hej, vart fan har du tagit vägen? Kom till skolan, vi saknar dig"

Hej!

Nu är jag hemma igen efter flytten och allt sådant. Känns skitskumt att sitta hemma i Kallhäll nu.. men men. Har packat ned lite kläder och ljus och lite allmänt småplock som jag vill ha med till Akalla.  
Lägenheten är verkligen superfin, jag är så glad.

Första dagen för älsklingen på nya jobbet, det kommer gå galant för honom, det känner jag på mig. Snart slutar han för dagen och då åker han hit. Tänkte förbereda en middag till oss för sedan beger det av till kyrkan och det är repdags som alltid på måndagar. Sen åker vi hem, till den snyggaste jävla 2:a jag har skådat. Allt går så jävla bra ihop, inte bara jag och Jakob utan allt ifrån Aik-flaggan som till HIM tavlan och skrivbordet med hjärtagramet på.. ALLT! Rent och fräscht badrum, nytt kök, öppen planlösning i kök och vardagsrum, garderob som man kan gå in i, stort och svalt sovrum och en perfekt och mysig uteplats. YAY! Det känns verkligen superbra. Visst kommer det vara knapert ett tag framöver, men så fort man har hamnat på rätt köl igen så kommer allt bara flyta på.
Så inflyttningsfest tänker ni förstås då, ja, den 28:e mars... lördag (efter löning) då jävlar smäller det.

Exakt en månad till Italien idag... känns sådär lagom kul just nu kan jag tycka... jag och min kära klasskamrat är väl inte jättebra vänner just nu och jag känner verkligen inte för att vara utan Jakob i 5 dagar... Snacka om påfrestande... Hoppas allt sånt löser sig snart... förhoppningsvis redan imorgon när jag kommer till skolan...

Tror jag ska hoppa in i duschen, klä mig, sminka mig och fixa håret, sätta på lite skön musik under tiden och försöka att bara slappna av.

Sen ska jag laga mat.

Dagens först<3


Jag saknar dig. Och jag saknar oss.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja trodde att ni hade gjort slut?

O du svarar ju inte ens när ja försöker få tag i dej, ringde säkert 50 ggr igår, o du svarar inte ens på sms, så för mej verkar de som om du inte vill ha nåt me mej o göra.

2009-03-03 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0