Goddag!

Jag är sjuk och allt verkar bara gå fel. Känner mig jättekrasslig, hostar och huvudet dånar av smärta>.< Jag vaknade på morgonen och ser ett vitt puder uppkletat över fönstret. Snöstormen har kommit tillbaka, jag som trodde det var på väg att vända mot en varmare årstid. Jag hade ju precis börjat se optimistiskt på det.

Har haft en underbar helg med Jakob och andra kompisar faktiskt, mitt första rave och jag tyckte faktiskt om det. Känner att jag blev sämre efter det iof men det var så värt det!

Har haft sånglektion med Jessika, vi sjunger en jättefin duett tillsammans. Tydligen ska vi ha lunchkonsert med dem låtarna i repan. YAY! :/ Jag är inte speciellt taggad. Vi var båda jättesjuka men lyckades ta oss igenom den och det lät riktigt bra.

 Efter det ska man bara stå ut med håltimme, i 1h o 40 min idag och 3 timmar alla kommande tisdagar om jag inte får en ändring på det hela... slutar tjugo i fyra idag och halv fem alla kommande tisdagar. Gissa om man blir less! Vi lämnade in namnunderskrifter igår på alla som inte accepterar det nya schemat. Allvarligt, det hade varit okej med 3 timmars hål om det hade funnits någonstans att ta vägen, en dator och ett rum att vara i. Lite seriöst pluggande i skolan är iaf något jag skulle ha nytta av. Dessvärre är detta inte fallet, vi har 12 datorer på 2 hela klasser och 2 rum. Självklart är det alltid fullt/upptaget. Dessutom bor några av oss mer än en timme bort från skolan, majoriteten av min badgrupp t.ex. och oss har dem lagt ALLRA sist! Smartskaft till lärare o ledning vi har.

Det finns btw en skitskum kille på helgon som verkar typ fett självsäker och egoistisk som skriver till mig, vi ska jobba på Hultan och Metaltown ihop och han kallar sig själv "överkvalificerad". Visst, han är trevlig men ett jävla självförtroende har han.

Jag saknar Jakob och jag e trött som fan på o va sjuk.

Har konsert på söndag o sen ska jag o Cissi träna, sola o umgås med alla Asissi-människor. 23 dagar kvar tills vi åker till Italien. Jag längtar verkligen! Vill till solen och värmen. NU!!


Dagens straxt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0