Glöm inte att aldrig sluta tro på Tingeling, annars dör hon.

Det här hittade jag på helgon, skrivet av Jakobs ex. Min pojkvän har ljugit för míg och gått bakom min rygg med sitt ex. Han är hennes Peter Pan och jag är (jävla fitta) och det rena psykfallet.
Tack så mycket Jakob, det värmer!



"Men det gör inte så mycket, för jag har fortfarande kvar min Peter Pan. Även om han hittat en ny brud som jag inte gillar för att hon verkar vara ett rent psykfall. ((Du får Ursäkta jakob men det är vad jag tycker.))

Jag är inte så pepp på helgen. Men det är väl för att jag ska jobba och för att jag är tvungen att träffa den där.. bruden...

Träffade Jakob idag. En kort stund. Ville vara med honom längre, men det var nog jobbigt för både honom och mig. I alla fall för mig.
Det slutade med att jag satt på en stenmur i solna och var helt borta i ingentinget.
Det tog min 20 min efter att jakob gått, för att kunna resa mig från den förbannade mure och ta bussen hem. Eller det var han som sa att jag skulle hem.

Du säger att du älskar mig.
Du säger att det är min hand du vill hålla.
I sådana fall varför gör du det inte bara?
Du sa en gång att du inte trodde att jag älskade dig längre. Nu vet jag hur du kände

Du säger en sak (Jag Älskar Dig) men menar en annan. Du gör en sak (Håll Min Hand) Och sedan gör du något annat.
Jag vet inte hur jag ska reagera. Vad jag ska göra.
Du ger mig falska förhoppningar. Och det värsta är att jag blir lycklig av dem. De får mig att tro att kanske någon gång. Någon gång. Någonannanstans. I Landet Ingenstans kan jag flyga högt med dig, du skyddar mig från kapten Krok och alla farligheter. Du sjunger trollmor tyst i mitt öra, och sången om mig. Du klappar mitt huvud, och du vet att det bara är du som får göra det. Vi badar med sjögungfrur, leker med de förlorade barnen. Och vi behöver aldrig växa upp. Och jag vet att med dig Kan Jag Flyga. För du tror på mig. Och alla vet att om Peter Pan slutar tro på Tingeling. Då Dör hon.
Jag saknar dig så mycket.
Och jag vet att egentligen ljuger du nog bara.
Men det gör mig lycklig.
Och det räcker för mig.


(Jävla Fitta)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0