<3

Inflyttningsfest på lördag!

wiehoo! Jag är pepp..

massa saker som händer, har fetmycket i skolan och tiden är såå knapp.

Ska träffa mamma och handla lite idag inför Italien, vet bara inte vad jag ska handla. Måste köpa något nytt o ha på mig på festen på lördag också. Hoppas cissi, marco o paula kommer iaf, det är dem enda jag kan lita på just nu.

Måste hem på tisdag efter skolan o börja tvätta o packa o hämta väskan o allt. Får inte glömma o ta ut min lön på lördag heller och sen får jag inte glömma o sola innan italien mötet på söndag-_- det måste jag tyvärr gå på eftersom att Cissi inte kan gå på det. Måsten, måsten o ännu mer måsten. Fan, stress o stress. Jag orkar inte.

O det faktum att vår klass är totalt jävla retard o snackar skit om mig o cissi. Fan. Italien om en vecka exakt, så jävla värt o komma bort ett tag o sakna ihjäl sig efter Jakob. Men som sagt, så jävla värt. Tror jag o Cissi kan behöva den tiden för oss själva, borta från våra familjer, klass o pojkvänner. Så jag värt.

Muntligt nationella imorn... ska bli så skönt o få det överstökat.

Jag känner att jag bara flödeskriver helt utan sans.. fyfan. Sämsta inlägget på länge, men nu förstår ni iaf vad som försigår i mitt liv iaf.

var btw bandledare igår, det gick asbra:P

puss o kram, nu ska jag studera vidare i skolan.. ännu en helt onödig dag...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0