morgon

varför gjorde jag det? varför ska jag göra såhär mot mig själv? hon får mig bara att må dåligt
han sover än. jag känner för att ta mina piller och somna in. jag orkar inte, och jag kan inte fortsätta utsätta honom för det här. jag ska aldrig visa mig för honom igen. jag brukade känna mig fin, vacker speciellt med honom. men det är slut nu. han får aldrig se mig igen, för då kommer jag gå sönder. på riktigt. jag kommer inte stå ut med mig själv om jag vet att han kollar.
jag mår illa, jag vill inte mer. ångesten försvinner aldrig och alla dåliga minnen, det plågar mig. det drar mig isär, jag vet inte vad jag vill. ska jag vandra ensam och leva med saknaden eller fortsätta leva i tystnad, plågad? jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska säga till honom. jag funderar och övervägar starkt att göra något jävligt dumt så att jag kanske kan släppa lite på allt, få hämnas på honom och vi blir kvitt. Micke.

Jag behöver hjälp, tröst, någon som kan säga mig hur jag ska göra och vilka vägar jag ska ta. hon är snygg och jag ä fet och ful. gud, vad jag hatar mig själv. jag som brukade känna mig fin känner mig som en trasdocka som blivit utnyttjad och trampad på, och hur vacker är en sådan skulle ni tro? Inte vacker alls. Man kan ana spåren av en tidigare skönhet men allt som präglar hennes insida syns på den slitna fasaden och skönheten är fördold.
vem är det som har gjort det här mot mig? är det hon, eller den andra hon, eller han eller jag?

ibland önskar jag att jag inte fanns.
typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0