Kärt återseende!

En lång tid har gått sedan sist och mycket har hänt.

Jag och Jakob har förlovat oss

Haft inflyttningsfest i nya lägenheten

Pluggat ihjäl mig

Fyllt 18

Shoppat som en fullständig maniac

klarat 3 av 5 steg på min jakt om körkortet

Fått jobb på Hultsfred och Sonisphere

Tatuerat min vänster hand som Cat Von D och Lindsay Lohan

Börjat sätta upp en musikal

Fått sparken från konditoriet jag jobbade på

Tappat min iPod och fått en ny.

Varit kattvakt

Slutat röka

Börjat röka


osv.

Idag är det mönstring, vilket är helt sjukt. Jag ansökte ju i höstas och då tänkte jag att den här dagen aldrig skulle komma. Har gjort mig klar och väntar nu på Patrik som ska köra mig hem till Kallhäll så jag kan hämta mina betyg och sedan bär det av till Näsby Allé och mönstring.


Spelar Bon Jovi, har hamnat i en riktig Bon Jovi period. Varierat med H.I.M såklart.

Imorgon är det mönstring igen och på fredag har min syster sin årliga konsert på Confidencen, looking forward.

<3 ni ska få en dagens låt. Fet med efterlängtan förstår jag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0