godmorgon

vaknade jättetidigt imorse, redan vid fem. vet inte vad som är fel:/ lite bra är det iaf, för 9.20, 10.20 o 11.15 sjunger min syster på nyhetsmorgon på tv. nationaldagsfirande som det är..

Något har hänt med min mobil, får inte tag i cissi överhuvudtaget


Idag ska jag rösta en snabbis i jakan och sedan åker jag och jakob ut till mormor i bålsta. så  skönt kommer det bli! Sen är det fotboll på råsunda, sverige - danmark. Vi har självklart laddat upp med dricka:P


Var på min systers konsert igår, på Ulriksdals Slott, Confidencen. Det var helt okej, fina låtar mestadels men deras nya dirigent är inte speciellt bra så... dem lät som bäst när min Fredrik dirigerade dem. Han var min musiklärare på AF. Hela hennes kör består ju utav gamla af-elever. Lite jobbigt faktiskt, flera människor kommer fram och hälsar på mig o verkar känna mig, men jag har ju fan ingen aning:S


ANyway.. hörs senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0