Godkväll!

Cissi är på Kreta med sin familj och jag har färgat håret och haft en mysdag med Jakob. Har numer rött hår på vänster sida och svart på höger, väldigt Pixie i LA Ink. Det här håret ska jag fan få ha ifred och fr.o.m. att skolan börjar igen och jag träffar alla idioter i klassen ska jag få ha min stil ifred!!! Härmar någon mig med vare sig hår, kläder, skor eller uppsatser blir jag vansinnig, det har hänt för många gånger och i för lång tid. Min hela skolgång har bestått av klasskamrater som har blivit copycats.

Var på Lidl och köpte lite chips och cola, o de första ciggen på två dagar. Känner mig stolt som har dragit ned kraftigt:P

Jag och min pojkvän har länge letat efter den perfekta kattungen som ska passa oss, tro det eller ej men vi har hittat den! Den ligger uppe på hans facebook och tänkte även lägga upp den här sedan, imorn typ. Den är hur söt som helst och vi kommer hämta den lördagen den 28:e, d.v.s. efter löning och efter festerna;) Ska ju på Rave på dagen den 27:e och på kvällen ska vi dra oss ut till Jakan och gå på en Alex says- fest på Riddar Jakob då man måste vara vitklädd för o få komma in. SJUKT PEPP!! Förhoppningsvis har jag hunnit fått mina pengar då också, en del av dem iaf så man kan supa sig relativt full trots att jag känner att jag måste ta det lite lugnt så att man gör ett gott intryck hos dem vi ska köpa katten av då deras barn valde ut oss av 30 andra människor som var ute efter katten!:D helt otroligt! Men än är det långt kvar tills dess..
Ska hinna städa hela lägenheten och göra allt nödvändigt, plugga körkort(både teori o träffa pappa o köra), sola så fort solen kommer och KOMMA PÅ HUR VI SKA  FIRA MIDSOMMAR? Shit, katastrof!! Verkar inte som om någon har planer och fan, jag har inga pengar.. palla slösa det på en överreklamerad dag ändå liksom. Midsommarafton är liksom nyår och valborg, amatörernas afton. De som aldrig går ut annars bara MÅSTE ut dessa dagar. Usch överreklamerat, det är p.g.a. dessa folk som stan brister ut i kravaller och vandalism. För dem vet inte hur dem ska hantera alkohol.

Blir inget Hultsfred för mig i år. Känns så struligt med vilka som ska jobba vart o vilka som inte ska med eller inte. Pallar inget tjafs o de har inte varit annat än tjafsigt.

 Nu ska jag fortsätta min dryga konversation med mitt freak till ex på msn och bara må dåligt av hans brist på respekt.

ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0