COCA-COLA

Godmorgon alla kära!

Gick upp runt nio tog ett bad och åt lite frukost. Har världens bästa pojkvän som gör te och tappar upp bad åt mig. Sen städade och diskade jag hela köket, det är ju bara så jättefint där nu:P Ska försöka fixa och dona så mycket jag bara kan under dagen medan Jakob är på jobbet.
Det är något bättre med förkylningen men än går jag på tabletter så jag ska hålla mig vaken.
Ska träffa pappa om någon timme och plugga lite körkortsteori och köra lite bara för skoj skull. Ruggigt kallt ute, dock bättre än igår, så dagens klädsel blir varmare än vanligt, stentvättade jeans, svart bomullströja och skinnjacka. Bara för att få lite sommarkänsla ska jag använda min strandväska, den gjord i bast! Så mysig:P
Ska försöka få pappa att stanna på Donken så att jag får ett coca-cola glas. Har ju sedan 2 sommrar sedan samlat på dem glasen och köpt plusmenyer varje vecka bara för glasen skull. Har två st i varje färg men i år har glasen en helt ny modell!! Jag trodde jag var klar förra året men icke, i år ser glasen ut som 33cls burkarna, vilka jag fullständigt ÄLSKAR så nu blir Donken varje vecka igen. Undrar vilken färg det är den här veckan. Förra veckan var det lime:P

AnywAY, ska mysa med killen ett tag nu. stor puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0