Bildbomb från våren 2009



Jag och Jakob förlovade oss den 7/4-09



Sebbe goes tvilling @ Club Boring Release



Jag och Jakob roar oss



Kärlek på väggen:)





Black Mamba on visit @ Akalla



Kören på väg hem från Berlin




Berlin





Vardagsnöjet i Berlin, bärs och cigg



Christer-Magister är lika entusiastisk som vanligt.



Roomservice!!=)



Sliten? Nyknullad? Full? Ingen aning, alla tre antagligen!



Körerna repar



Och så syns Ariyan



Christer - Magister med sin nya tröja som han fick av mig och Jakob :D



Hela gänget, nästan:S



Vi åt god mat på god Italiensk restuarang:D



mer mat på god italian rest.



YAY



Skrattdamp?



Lillefot



Lugnet före stormen, det var fest på G.



Paula:P



Ett stycke Paula, ett stycke Ariyan och ett stycke Allan



Paula & Allan



Jag och Paula pratar antagligen sex :)




Full och ja, jag hatar kameran.



Sebbe:)



Lagom full och kåt=)



Musse Pigg med leendet, Sebbe fundersam och utan hår, Ariyan med ögonfransarna:S




Gruppfoto






Tequila-race







Fjortis-idioterna



Pontus & Sebbe makes love



Daniel sminkar mig, eller nåt?:S



Jakob lekte med min rygg



Jag och Jakob byggde en koja=)



Och plötsligt var jag fem år igen.


 
Utsikten från vårt köksfönster=)

puss o kram.
sov gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0