är det min pojkvän som har skrivit det här?:) Man börjar iaf fundera.

Hon låg på sängen i bara trosorna. Det var ett par vita sloggitrosor och blodet strömmade ned mellan mina ben. Försiktigt smorde jag olja på mina händer och började massera hennes rygg. Hon njöt. "Mmm, vad skönt...vilka härliga händer du har...mmm...åh...fortsätt så...mmmm" Det var härligt att höra henne. Hon styrde mina rörelser och snart var mina händer på väg ned över hennes stjärt. "Åh, ja där...mer...lite längre ned...mmm...det är så skönt...dra ned trosorna lite så du kommer åt på stjärten...mmm" Hon lyfte på höfterna så jag kunde dra av henne trosorna. Nu särade hon på benen och fortsatte styra mig. " Bra...ta lite mer olja...mmm...det är underbart...vad stark du är...åh...lite längre ned...ja...smek mig där...mmm" Hon särade på benen och putade med rumpan. Jag smekte hennes mus och hittade klitoris med ena handen och smekte hennes stjärt med den andra. Efter bara någon minut så gick det för henne i en orgasm som skakade hela hennes kropp och hon var tvungen att bita hårt i kudden för att inte barnen skulle vakna. När det gått för henne så tog jag av mig alla kläder och vände henne på rygg. Jag särade hennes ben och slickade mjukt hennes våta fitta. Jag tryckte min tunga mjukt mot hennes klitoris och höll den stilla där en stund. När hon slappnade av lite så masserade jag henne försiktigt med tungan. Kåtheten kom tillbaka och hon stönade snart igen. Nu tog hon kommandot igen och hon fick mig att ligga på rygg i sängen. Själv satte hon sig grensle över mig mitt huvud mellan hennes ben. Hon sög min kuk i en sextionia och jag slickade ivrigt hennes finna fitta. Hennes tunga och läppar smekte min kuk så skönt och jag fick anstränga mig för att inte komma i hennes mun. Nu ville jag verkligen knulla henne. Det var det här jag kämpat för hela dagen. Jag tog mig loss och fick henne att stå på alla fyr framför mig. Jag kom in i henne och när min stora kuk fyllde hennes fitta så stönade hon och böjde ned huvudet mot madrassen. Hon smeker sin fitta medan jag knullar henne hårt och taktfast. Hennes fitta är så underbart skön och jag känner hur jag snart inte klarar mer. Annas stön blir allt häftigare och vi exploderar i varsin orgasm samtidigt. Min säd sprutar långt upp i hennes sköte och hon trycker sig mot mig och vill inte att jag skall dra mig ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0