17/06

Godkväll!

Dagen har varit både rolig och nyttosam! Jag och Jakob vaknade och började göra oss i ordning, vi klädde oss i vitt och drog iväg till Kista centrum.  Vi råkade av en slump gå in i några killar från specsavers som hade en tävling om årets glasögonbärare, då fick man välja ut ett par bågar och posa framför kameran, dessutom skulle man skriva en slående slogan om sig själv:P riktigt schysta priser, modellkontrakt samt resor med massa fickpengar. Så nu är det upp till alla att rösta:P HOPPAS!!

Köpte lite kattleksaker och varsitt armband.. mitt i silver från märket Diddi och Jakobs i svart läder från märket SNÖ, båda armbanden är från Sisters respektive Brothers och låg på 399:-/st.






Sedan vart det systemet, midsommarbärsen skulle inhandlas och efter det vart det Lidl i Akalla där vi köpte middag för tre dagar framåt. Vi kom på en excellent idé att fira midsommarafton idag, då det är strålande vackert väder idag och det ska ju tydligen regna på midsommar. (och gör det inte det så har vi ytterligare ett tillfälle att dricka och äta gott)
Direkt när vi kom hem gjorde vi en bål med äppelcider, vodka och frysta jordgubbar i. SUPERGOTT OCH UPPFRISKANDE!
 

Sen städade vi undan lite så att vi kunde avnjuta sommaren i vår lägenhet:P (som inte är min men ändå)




 

Vi tog ett bad tillsammans och sedan hade vi sex. Lika strålande fantastiskt som vanligt:D

Har massa sprit kvar att dricka, ska ta att göra det och unna mig en cigarett.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0