Nu är jag tillbaka

Har haft massvis att stå i!
Nu är jag tillbaka och ska försöka göra ett vettigt inlägg.. det kommer väl gå sisådär.

Har fått som jag vill med ensemblen o låtarna inför februarishowen *skitstolt* YAY! Har även ordnat med mitt lösenord till skoldatorerna så äntligen kan jag blogga ifrån skolan också:)
SItter för tillfället hemma hos syrran min, vi har ätit lite lunch och ska ta oss hem till mamma sen för att sätta oss och beställa massa saker, typ mina gardiner och lakan. Har ju som sagt börjat samla på mig grejer som jag kommer ta med mig till flytten. Sen blir det fotboll igen=)

Cissi är och fikar med Johan:P hehe jag undrar hur det kommer gå.

Imorn är det fredag, fan va skönt. Då ska jag gymma med Cissi för första gången i år. Ska bli riktigt nice o komma igång med de igen. Sen ska jag på stan med syrran, det har jag lovat i en veckas tid nu så det ska bli nice. Vi ska på second hand fick jag precis veta, och det passar mig PERFEKT för jag har inte en jättebra ekonomi just nu...försöker spara lite inför flytten som sagt.

Igår var ingen bra dag btw, men det orkar jag inte skriva om. Jag kan säga som så, inte mycket sömn inatt. Får se till att sova lite mer inatt istället,

Hur mår ni?

Acml.bloggagratis.se nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0