Nu är jag lugn igen...

Hej, förlåt.

Kände att jag var tvungen o avreagera mig. Det är ju faktiskt mitt syfte med bloggen.
Har blivit sviken av en kompis. Igen. Men det är nog diskuterat.

Fick min nya blåa bikini hemskickad idag:) den är underbar! Nu längtar jag om möjligt  ännu mer till Italien, solen och värmen.

Imorn kommer Richard igen, och jag ska träffa Jakob. Jag o Richard ska iaf supa hela natten o så åker jag till skolan direkt på fredagmorgon:P fan va skoj. Sen får vi ju se hur Jakob gör...Extrarepet i skolan som ingen sagt nåt till mig om.. ska jag gå? Inte en chans. Jag är en väldigt upptagen människa.. det går inte o säga kvällen innan till mig att vi ska repa. Dessutom kan jag mitt. Inte det rätta ensembletänket men så länge det inte är under skoltid tänker fan inte jag hjälpa mina "klasskamrater" att komma framåt. Jag är för självisk, upptagen, hämndlysten, elak och pessimistisk för det. Så är det bara. Det är jag, kommer alltid att vara.

Jag är död... har fystränat. Mina stackars armar!

Lyssnar på Evil Eye:) Riktigt skön faktiskt..Ska btw bränna en nostalgiskiva som jag o Cissi ska ha på våra små interna fester. Ni vet typ, Global Deejays, Groove Coverage o Kobojsarna. Härligt!

Nej, nu blir det röka.

<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha det va därför jag va så trött i onsdags...jag gjorde samma sak som du planerade till fredagsmorgonen. det är ingen bra ide asså haha

2009-01-23 @ 21:18:03
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0