Hej igen

Det blev helg... Eller det blev en torsdag hos Jakob snarare. Usch, jag tänker inte ens berätta om min torsdag o fredag... LOL.^^

Nu sitter jag iaf hemma, ska iväg o repa med mina pojkar<3 Härligt, det var ju nice igår iaf. Jag ska försöka övertala Thom om att han ska sova hos mig inatt.. Inte en chans att jag släpper honom till Thilda liksom..

Jag har varit duktig idag, har pluggat körkortsteori (skitlätt). Snart är det ju halkbana också:P YAY! Det ska bli galet kul men samtidigt fruktansvärt nervöst. Ska ju ha körkort inom 4 månader.. Min största dröm är ju att ha uppkörning på min 18-årsdag o få bil i födelsedagspresent... fan va nice.. det är typ bara 109 dagar kvar tror jag;p xD Fuck va jag ska köra runt i vår o sommar. Längtar så in i helvete.

Shit, Vampirefreaks är GALET! Skaffade ett nytt konto idag, snacka om att folk addar min msn o skriver 25/8 asså!Damn. Man känner sig GANSKA uppskattad.

Jakob är i Finland och jag kommer typ inte träffa honom på år! Fan, mitt superupptagna liv börjar på måndag. Hur fan ska jag orka? Jag är alltså inte ledig förrän om 28 dagar. Jag får fan kramp i hjärtat bara av o tänka på det. Fitta.

Stress kommer vara orsaken till min död. Garanterat.

Men hurrni, nu blir det en kopp kaffe o (inte cigg eller alkohol, min vita månad börjar idag:) ) sedan beger jag mig till replokalen.

Dagens, straxt<3

acml också.. såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0