Guten tag!

Hej!

Jag har nyss vaknat efter en oerhört orolig natt.. ryggen spökar igen.-_-
Hur mår ni?

Idag ska jag träffa pappa en snabbis och inte göra speciellt mycket tror jag, sen ska jag iväg och träna. Ska bli riktigt skönt faktiskt, gårdagen blev ju rätt heavy xD

Jag tror jag har världens lyxproblem asså, på riktigt. Jag är ju som ni alla (eller väldigt många) redan vet helt besatt i att beställa grejer från postorder och internet och allt möjligt... så jävla bekvämt och då får man tag i allt ingen annan får tag i=) Anyway, mitt problem var till en början vem av mina föräldrar jag skulle tvinga handla åt mig, det blev rätt enkelt när syrran påminde om pappas American express. Nu är det bara så att mitt problem har ändrats, det har muterat. Jag vet inte vilken av alla klänningar jag ska köpa, för mycket klänningar för lite tid. Det stör mig!


Funderar på om jag ska börja läsa boken idag:P? Jag säger bara en sak, JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE I DEN DÄR JÄVLA 21:A BOXEN!


xD

Anyway, nu kom pappa.

Dagens straxt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0