Godmorgon

Hej! Visst har jag inte sagt att min underbara klänning från Asos har kommit? Och min bikini? Anyway, det har dem och dem är supernajs!!^^ jag vill ha sommar nu!! Eller iaf april så jag kan springa omkring i min klänning, bikini o mina platåskor som kommer i nästa vecka. Jag älskar att beställa grejer på nätet, jag är beroende av det! Galet, har ju en del inredning som bör komma nästa vecka också.

Idag ska jag väl försöka sitta lite mer med teorin, förhoppningsvis ut o köra lite också, skriva läsloggarna tror jag (göra klart 1:an iaf) och hitta information om trafficking, så jävla skönt att vi ska till Etnografiska museet med skolan på torsdag, lätt för mig att få bra information då:) Jag som inte ens har läst boken känner ändå att jag har koll över situationen och känner mig i fas. Fan va skillat om jag får säga det själv. Sen ska jag väl träffa syrran ett tag, kanske ta en fika på hennes jobb eller nåt. Funderar på om jag ska dra med Thom, det får aldrig mer bli som det blev sist. Jag tänker inte lämna Thom, han och jag är alldeles för bra vänner för att det ska vara på det viset. Jag lyckades alltså som ni kanske redan har förstått, övertala honom om att sova hos mig inatt. Piece of cake.


 
Min kommande vecka:

  1. Måste komma ihåg o gå förbi "Mattsons band" i veckan o köpa svarta siden snören, lite tjockare variant. Ska göra något väldigt vackert med dem och mina platåskor:)
  2. Möte på måndag 17.45
  3. Repa måndag 18.45
  4. Läsloggar
  5. Trafficking-uppsats
  6. Öva på låtarna till ensemblen
  7. Till Ikea o Jysk på tisdag
  8. Träning x 7
  9. Jobba på lördag
  10. Gymma o sola på söndag
  11. Möte på söndag 15-18

Så, vad tycks om min vecka? Nån som vill byta-_-? SNÄLLA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0