Första skoldagen (ONÖDIG)

Hej!

Vet att jag har sagt att jag är tillbaka, likt förbannat suger uppdateringen ändå. Men nu när skolan är igång igen (tyvärr) ska nog bloggandet komma till rätta, på riktigt.

Har haft en totalt jävla onödig dag i skolan, jag gick därifrån 09.10. Gjorde alla mina ärenden, ner i kansliet, prata med Benny o Christer o upp till 8:an framotillbaka o allt vad det var. Efter det gick jag och min kära Cissi och åt för första gången på Hamburger Bar. Skitgott! Vi började diskutera så underbart om våra "underbara" pojkvänner...-_-
Det är så skönt o känna att vi har hittat tillbaks till det där gamla underbara oss igen. Cissi & jag. Flera timmar gick och vi tänkte "fan, vi kanske ska börja röra oss?:o" Mm, visst. Vi kom typ 10 min därifrån, för vips var vi inne på Rio, Rockzone o Punktshop.. (Ni vet, våra alternativa affärer;s) Vi är ju sååå emo. Hittade en sjukt nice Jack Daniels kalender till väggen, en ny H.I.M-posterflagga och en asnice överraskning till Jakob;P hehe, den är ju min men det är mer som en hyllning till Jakob.. "No pain, no gain"-va?:p Den får du se imorn, sweetie.

Euw, fan jag kände mig väldigt fjortis i ovanstående mening btw:s

What else? Hm, jo.. e ledig imorn:) Me gusta. Ska in till stan o träffa Herr J en snabbis. Sen lär de ju bli min favoritkusinvitamin Gurre " Da rootfruit" o på lördag är det tamejfan tequilarace@myplace. Cissi, plz join me?:p(a)

Fotbollen är igång igen, YAYx1000! me gusta mucho, fett opepp på kvällens träning bara.. (UTOMHUS!!) Damn it...Ge mig fucking sol o sommar, right?

Btw...Gabbe... Han kysste mig idag... Han kramade mig, lyfte upp mig i luften och kysste mig...

:/ Vi e ju bara vänner..åtminstone från min sida..

Dagens, straxt mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

oj det där sista lät intrigfyllt, haha. vadan detta "Btw...Gabbe... Han kysste mig idag... Han kramade mig, lyfte upp mig i luften och kysste mig..."



im intrigued!

2009-01-10 @ 14:21:12
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0