...

... Men ibland är man skyldig personen i fråga en andra chans. Och i det här fallet är jag även skyldig mig själv en andra chans.

Idag har varit en galen dag. Träning, möte, middag o shopping. Hann träffa mor o syster och hämta ut alla mina paket med grejer som jag har beställt från Internet:P Yay! Ska försöka ta mig i kragen o köpa dem svarta sidenbanden till mina nya klackskor. Tror de får bli på fredag när jag är ledig och ska ut o shoppa, sen blir det plugga. Får se om jag hittar någon som vill följa med o shoppa på fredag bara... skulle vara så nice, jag måste till några mysiga second hand affärer bl.a.


Imorn har jag examination o ensemble, sen ska jag träffa J tror jag. Måste börja skriva den jävla texten bara... fitta.

Nu ska jag dricka te.

hörs imorn<3

Dagens straxt.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha eller hur, det är ju "positivt" haha. Vad som har gått ut över min skolgång är PBL och att jag inte fattar vad som kommer hända imorgon på seminariet haha. jaja får göra mitt bästa!



kul att du kommer imorgon iaf. sov gott! puss

2009-01-27 @ 22:04:03
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0