Dem tar död på mig och jag är helt utmattad. Fredag den ?

Skolveckan för min del är över, har studiedag idag så det blir sitta hemma o skriva. Ska skriva alla läsloggar o en uppsats på engelska. Det borde gå bra, om jag faktiskt tar mig i kragen o gör det. Fick precis resultatet på förra uppsatsen jag skrev i engelska som handlade om boken "Lord Of The Flies", den fick jag ett rent MVG på. >< Det är bara tiden som är mitt problem... Igår höll jag på o bryta ihop efter en skoldag o sen ut på stan...jag hade träffat Jakob däremellan också, fan va jag hatar o vara hemma när han e bortrest. Det känns som om det ska hända igen, oavsett hur mycket han säger att det inte kommer bli så... jag kan inte låta bli o gå igenom det hela igen. Har knappt sovit inatt. Men det var ändå bra att han ringde o väckte mig imorse.. jag måste ju göra en grej på ungdomsmottagningen...fan, hur kunde jag bli så slarvig?
Cissi har lovat o följa med iaf, o så ska vi träffa Sebbe. Funderar på om jag ska låta honom köpa Black Devil åt mig.. Iaf, jag får inte vara borta för länge i stan.. måste skriva.

Igår i stan hittade jag en del, 2 grejer till Jakob som jag inte tänker berätta om förrän den 14:e. Ett par trasiga jeans som jag har letat efter sen jag såg Cheap Mondays modevisning VT09 i höstas! Dem hittade jag nu på H&M för 398:-, hur balla som helst:d så jävla glad. Och Make Up Store hade rea på den neccesär jag ville ha i julas, en rödglittrig fylld med diverse läppglans o ögonsmink, för ENDAST 262:50:-! Fan, bara neccesären kostade 375:- i julas. Snacka om fynd;) o ett lila nagellack från H&M för 39:-, sen tog jag med syrran som för övrigt är pank just nu(hon brukar alltid ha en kassa som inte är av denna värld, från CSN o jobbet oså) (CSN har fuckat något så hon har inte fått sina pengar av dem) och bjöd henne på Taco Bar (vårt ställe) det var trevligt, så satt vi där tills hennes träning började o jag skulle åka hem... Det var då jag började må dåligt.

Nej. nu ni.. ni ska få en dagens o sen ska jag äta lite frukost o kolla öppettider på ugm.

<3 hörs senare o berättar hur allt har gått.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch jag misslyckas fan hårt med min uppsats, vet typ knappt hur man ska skriva den...



hur gick det sen med J? Hur ska ni göra? och berätta hur det gick på ugm sen.



<3

2009-01-31 @ 20:25:57
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0