2009 års första inlägg..

Hej! Nu är jag tillbaks, julledigheterna är över och mitt normala liv ska straxt börja igen.

Vad har jag gjort då? Hm, shoppat, ätit o drucikit gott, träffat killen o kompisar, vart på H.I.M. i Helsingfors:p, laddat ned massa ny skön musik och jobbat. Inte så jätteroliga saker kanske, men tiden har rusat iväg och jag hinner inte med. Vad hände med allt pluggande jag skulle göra?:s Aja..

Idag får jag se vad jag gör, mina päron kommer hem från Sälen så jag får se om jag inväntar dem o sedan drar till jakob eller hur jag gör. Ska jag ens träffa jakob? asså sry, men ibland blir jag bara så jävla less på o träffa killen.. vet ni vad jag menar? Man känner bara för att ligga ensam i soffan hemma utan att någon vill kramas o mysas o allt sånt. Vet inte om de har med mig o göra eller om de bara blir så för alla... Om jag åker till honom tror jag att jag åker hem ikväll...

Kanske ska passa på o träffa pappa? eller mormor? äsch, jag har ingen aning.

Nu spelas Metallica på radion, helgens samtalsämne mellan mig, jakob o Gurre har iaf varit vad fan som har hänt med deras gamla sound. Vi tycker dem har förändrats, o det till det sämre. Tycker dem har blivit lite väl mainstream. Är dock jävla lycklig över att dem har kvar sina "ljud" efter ett ord eller mening.. dem lägger alltid till lite extra "yaah" och "eyeh" typ:P utan dem "ljuden" hade Metallica varit som ett Rolling Stones utan läppsymbolen, ni vet? Det hade aldrig funkat.

Anyway, ska fortsätta med min musik, vi hörs senare:-*

<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

trevligt att du är tillbaks :) låter ändå som ett rätt bra lov :D

2009-01-04 @ 17:00:03
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida ( http://babbidesign.blogg.se ) Välkommen!

2009-01-04 @ 17:07:39
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0