16januari (1år2mån)

Kom precis hem. Gud, så mycket jag har hunnit idag! Först skolan, sen ut på stan med Cissi, Andreas o syrran, sen bara med syrran, efter det träffade jag Jakob, vi åkte till Billy o hjälpte honom packa lite o sen åkte jag hem o nu sitter jag o terrar Richard på msn o ska snart käka middag. Asså jag är så trött på alla dessa middagar! Mexikansk middag hit o italiensk middag dit! Det är ju som tidigare nämnt en verksamhet jag driver typ...följa med som trevligt sällskap på middagar. Mot ett paket cigg eller nåt så är vi even liksom.

Rökte btw thailändska cigg som jag o Jakob fick av Billy, galet starka!:S typ någonting farligt i?

Imorn blir det jobb, usch ska upp tidigt:/ börjar halv nio o jag mor o mormor ska komma o fika hos mig.. sen ska jag till jakob:) vi ska kolla på Gurre som ska lära sig åka snowboard i Väsjöbacken imorn.. Shit, fan va kul:P vi ska lura på Eva att köpa Jakobs gamla bräda också:P hehe.. Nice. Nice.. Jag skriver mer alldeles straxt.. Middag först-_-

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0