Fredag den värsta/2

Tjenamors!

Fuck me, fredag den 13:e är inte en otursdag. Otursdagen nummer ett är just nu, idag.

Jag vaknade på morgonen och kände att jag var sliten och förkyld, så jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle orka åka till Jakob ikväll. >.<

Sjukanmälde mig från skolan eftersom jag skulle till ungdomsmottagningen men kärringjävlarna hade glömt bort min tid. Den första människan jag såg där var ingen mindre än min pappa! Asså förstår ni chocken? Min pappa.
Missade alltså skolan för ingenting. Och istället får är jag illa tvungen att åka dit på tisdag. Fan.

Min lediga tid har redan nu bokats upp igen.


fredag: sjuk. hemma o ta det lugnt med mor. Brorsan kommer ned från Gävle.
lördag: Till Ikea med Jakob. Träffa mormor
söndag: Baka semlor med Cissi. Bror hem igen.
måndag: Sjukgymnasten. Träffa Jakob. Till kyrkan.
tisdag: Ungdomsmottagningen.
onsdag: PLUGGA
torsdag: PLUGGA. Träffa Cissi o köpa Sebbes present.
fredag: Sebbes 19-årsfest, sova över.
lördag: Flytten.
söndag: PLUGGA


Shit, jag måste verkligen plugga sönder mig det här lovet. Jag orkar inte komma efter mer.

Loggade in på msn, och en gammal klasskamrat som hoppade av förra året började skriva. Fan va kul det var o höra ifrån henne. Hon o hennes kille har varit tsm i 2 och ett halv år och så fyller hon 18 på måndag + att hon har slutat röka. Fan va dålig jag känner mig jämfört med henne:P Jag vill också!! Det blir massa saker som händer när jag fyller 18, lumpen o körkortet framförallt. Fatta va soft.

Fick precis veta att min bror tar med sig sitt freak till flickvän... och att dem ska stanna tills tisdag. Fan, glöm att jag sitter här och tillfredsställer dem. Jag hatar verkligen henne.... hon kan inte ens prata. Hon är 1 år äldre än mig och det enda stället det kanske märks på är hennes kärringarsel som ser ut att tillhöra en 35-åring. Det sägs att hon spelar fotboll men att hon är skadad i knäet så hon har inte spelat på över ett år... LOL, jag blir så irriterad. 
Jag glömmer aldrig den gången då jag fick för mig att spela på min inteligens och glänsa lite över alla som är äldre än mig. Jag tog fram massa möjliga frågesportkort och jag vann självklart. Kvar satt det misslyckade paret, jag tror det tog dem en timme mer för dem att bli klara med korten än vad det tog för mig. Shit... det är inte okej.


Nu, en cigg.

Senare, en dagens

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0