Hej!

Förlåt för dålig uppdatering o allt, men dagarna bara försvinner och jag har mindre tid än någonsin, har varit en del hos Jakob o i torsdags repade vi i 6½ h! Fyfan, hinner ingenting, måste prata med lärarna om det förra projektet, att det kommer.. snart. Har matteprov på torsdag, men jag ska till ungdomsmottagningen samma tid så det blir ytterligare en grej jag kommer hamna efter i. Fan. Men jag måste ju som sagt dit..
Idag har jag varit på middag o dömt en match o nu är jag på väg hem, sitter i bilen faktiskt.. det är ju enda chansen att få bloggen att överleva, börja ta med datan överallt..Jag känner mig så sliten.. Vill ni se hur illa det är med alla konserter o spelningar o resor som kommer?


1. 15/2 Kl.16.00 Releasekonsert av skivinspelningen
2. 17/2 kl 14.00 o 18.00 Februarishow, KLUBBEN Fryshuset
3. 15/3 kl.11.00 Konsert
4. 2/4-7/4 Italien
5. 13/4 kl.18.00 Konsert
6. 30/4-3/5 Berlin, Tyskland

Detta är alltså bara resor o hittils inbokade spelningar, alltså ingen fotboll, inget jobb eller någon skola inräknad i det här. Jag orkar inte, jag vill inte. Känner mig så jävligt stressad.  Jag har inte tid, frågan är ju bara vad jag ska välja bort. För något måste bort, det här går inte.

Jag saknar Cissi o jag saknar Jakob o jag vill bara gå o lägga mig. Tror jag ska göra det, och imorn, mina vänner, imorn... Då jävlar ska jag sätta igång med pluggandet... Juste, en tanke som slog mig idag är att jag är 18 väldigt snart vilket innebär körkort och lumpen. HJÄLP! Vart tar all tid vägen? Jag behöver en avslappnande o lugn låt.. Dagens låt... Stay And Bleed med Stockholmsbandet Cervello.
 
straxt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0