Godmorgon

Söndag igen och jag sitter hemma och lyssnar på Bandit, som vanligt. Hur stora e chanserna att dem spelar mina favoritlåtar efter varann? Blev så jävla glad. Känner att det är precis vad jag behövde efter gårdagen som slutade med att jag mådde skit och stängde av mobilen... jag orkade inte.

Idag ska jag bara ta hand om mig själv, måla naglar och göra mig riktigt ren, sen ska jag plugga lite, träffa pappa och kanske åka till Cissi beroende på om jag lyckas övertala mor eller inte. Hon är ju som sagt lite sur över att jag aldrig är hemma längre.

Snart ska Jakob vakna, om 20 min. Undrar hur han mår. Han kom hem vid åtta imorse.

Jag saknar honom. Men imorn får jag träffa honom:P


Nu ringde han:P ni får en dagens oså hörs vi sen...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0