Goddag!

Hej!

Nu äntligen sätter jag igång och bloggar igen. Har som vanligt ingen tid till något alls och såhär efter konserter hit och dit blir man ju som ni alla vet lite sliten. Men men, konserterna har gått jättebra och jag bara väntar på ett högt betyg.

I helgen blir det Ikea med älsklingen och sedan ska Cissi komma hem till mig och vi ska baka semlor. Sen är det äntligen vecka 9 och det efterlängtade lovet kommer!! YAY! Fan va skönt det ska bli. Bara jobba ikapp med allt och sen jag o min kära. Ska försöka ta igen lite kvalitetstid med Cissi också, beroende på hur hennes schema ser ut.

Har några låtar som jag har velat ge er under en längre period. Så dem ska ni få o sen, ha en superduper bra dag...jag ska läsa mina gamla inlägg.

Stor puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0