Animus opibusque paratus

Nu är jag då hemma igen, jag orkar inte plugga. Fan, ta mig.

Ska färga håret när mor min kommer hem med hårfärg, det blir slingor utav bara helvete.

Imorn är det måndag och för första gången på väldigt länge längtar jag dit. Då får jag snacka med alla lärare och förklara läget och träffa Jakob igen. Det är inte förens när man är ifrån varandra som man inser hur mycket man faktiskt älskar och saknar varann. Det gör alltså bara gott för vårt förhållande.

...fast en negativ sak finns fortfarande.. brukspianot, det finns inte en chans att jag kan spela upp alla låtarna imorn. Nej nej nej, Jonas o Pelle kan ju ta sina examinationer och köra upp dem någonstans.

Imorn får jag också träffa Cissi igen, mamma kommer inte låta mig sova borta ikväll och jag ska ha med mig så fruktansvärt mycket grejer till skolan imorn så om jag ska sova borta ikväll också så kommer det bara innebära dubbelpackning:( tyvärr. Men för att hålla sig Ad Rem så ser jag framemot o få träffa henne och bara återgå till mitt normala liv, i skolan och med Cissi vid min sida i allt.<3

Hoppas verkligen allt slit i torsdags har lönat sig så att Lotten, Millan o Tobias "Oh My Gard" Gard blir överväldigade av oss som elever och ger hela bunten ett fett MVG;) det lär ju vara dags o stryka de låtar som inte sitter nu nämligen... Fan jag måste öva så hårt på "I Could Be Wrong" och "The Great Escape" och förhoppningsvis är en viss blondin med humörsvängningar inte med på konserten överhuvudtaget, ingen orkar med någon som blir förbannad för oväsentliga saker, vi kan ju åtminstone hoppas att Lotten snackar med henne...:@> <

Your Sweet 666, den låten spelas om och om igen. Jag och jakob har kommit fram till att det är vår låt. YAY!<3 Jag har smittat honom med H.I.M. och mina mystiska läten. Fan va chill^^

Fan så trött jag är, ska man sova tills mor kommer med hårfärgen?
Först en cigg o en kopp kaffe, sen sova. D.v.s. klassisk söndag.

Ad Interim...
...Kärlek, mina vänner. Kärlek.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0