100209

Godkväll!

Nu har jag kommit hem efter en låång dag. Sov hos Jakob igår och skoldagen började med att jag möter Cissi vid centralen och köper chips. YAY! ><

Hade basgruppsmöte där jag kände mig komplett lost och allmänt superuttråkad, en tråkig lunch och en obekväm sånglektion. Jag måste bara säga att jag har tur som sjunger ihop med Becka som alltid håller humöret uppe!<3

Efter sången hade vi hål och jag, Adelé och Becka gick upp till fiket och började spåna på ytterligare lite ideér till februarishowen. Klockan blev två och det var dags att ses och filma vår finfina film med hjälp av Munken. Efter det... rep.. fan. Det dominerades mest av huvudvärk och trötthet, vilket inte var helt otippat kanske när man har väntat ett x antal timmar på att få sätta igång. Anyway, nu är jag hemma med hes röst och värkande hals, dunkande huvud och trötta knän.

Jag gick av i Jakan och fick skjuts av pappa till "träningen" (träning inom "" eftersom att det inte blev någon träning för mig) .
Jag gick dit och pratade med Bengan och sa "Tack och hej, jag har inte tid." Efter 14 års fotbollsspelande känner jag nu att det här var precis vad jag behövde göra. Jag ligger efter i ALLT! Måste ta tag i skiten, och vara lite realist. Känns som om jag sviker alla i laget och alla andra i klubben men faktum är att jag kan inte ställa upp på andra förrän jag börjar ställa upp på mig själv och jag orkar inte, jag hinner inte, jag vill inte. Men framförallt, jag orkar inte. Skolan måste gå först och den är just nu sistprioriterad trots att jag av någon sjuk anledning den här terminen bara har fått MVG på alla examinationer:S

Nej, nu jävlar ska jag träna och sen blir det sömn.. D.v.s prata med Jakob i telefon.

Ha dé!

<3


Kommentarer
Postat av: jakob

jag älskar dig så otroligt mkt...du är mitt ljus i allt mörker...du skiner upp min dag och får mig att må så otroligt bra..

älskar dig

2009-02-10 @ 23:00:16
Postat av: Rebecka

det är så nice att sjunga med dig med :D nu skriver jag inte det obligatoriskt för att du skrev att det va skönt, you know, men det är så skönt att jag vet att jag kan göra fel, föra rätt, göra bajs, göra nice men du kommer ändå att säga sanningen, så med dig så utvecklas jag :D



tråkigt det där med fotbollen och så, fast skönt ändå kanske? Vi syns imorgon iaf! puss!

2009-02-11 @ 00:17:30
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0