16/9-08

Vilken underbar dag!! NOT!

Dagen som hade en helt okej början, blev nöjd med kläder o smink o allt.. halvsprang till stationen o mötte Cissi kom till centralen köpte bananer och hade bgm som jag faktiskt hade något o säga på och skulle sedan gå ner i gymmet o träna med Cissi...
Jag hade glömt min ena sko så det gick inte överhuvudtaget för då får man inte vara i gymmet... FAN!
Hade ju längtat som fan efter att  få träna igen efter min långdragna och dryga förkylning som jag nu mer eller mindre e fri från.
Men icke sa Nicke och jag får vänta ytterligare en dag på att hamna i fas med min annars så vältränade vardag. Helvete.
Jag behöver en cigg efter passionen för att hamna på rätt köl igen... det kommer aldrig gå annars. Överlever inte dagen annars.
Har sång snart, med Nadia..de ska bli intressant o delvis se om hon är här idag o även om jag har någon röst överhuvudtaget...
Igår började vi med nytt projekt i ensemblen..barnmusik o dagisfunk.. det skulle kunna vara jättekul om det inte vore så att alla spån i min klass skulle vara ja, just spån.
Jag tänker inte bry mig speciellt mycket om låtval som de andra gör, utan om de vill jiddra om de kan de gott o väl få göra de. Snälla, bespar MIG det bara så blir jag lycklig! Sen ska jag göra det absolut bästa av låtarna, på det sätt bara jag kan. Jag har ju redan mina hästar i stallet om man säger så. Erfarenhet har betydelse o kreativitet o initiativtagande är inte min svaga sida.

Fortsätter jag klanka ned på alla i min omgivning nu kommer jag väl få en snäsning av nån under ett arbetspass i biblioteket så jag ska sluta innan det inträffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0