11 september 2008

Om inte den här dagen är dömd att bli dålig så säg mig.
Jag har mot förmodan dock inte huvudvärk, vilket de senaste typ 16 dagarna endast har bestått av... Suck*
Och för första gången på länge kom jag o Cissi för TIDIGT till skolan. Tror de är skolfotografering imorn, men som vanligt är schoolsoft och lärarna här på skolan inte överens.

Va på matchen på Råsunda igår, tråkigaste matchen ever! Sverige vann med nöd och näppe, det var väl för jävla tur iof.
Zlatan sög, han va riktigt dålig. Han förstör för hela laget. Kan inte Lagerbäck bara få lite stake i sig och inse att han måste peta Zlatan för att det ska gå vägen för Sverige.

Nu måste jag gå på lektion, unfortunately.

Bajs bajs. Hörs senare.

måste plugga som faaaan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0